مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی
مبلغ ( تومان ) :
تا

چرخ خیاطی میان دوز

چرخ خیاطی میاندوز همانطور که از اسمشان پیدا است برای دوخت میانه پارچه استفاده می شود و به اصطلاح تمیز دوز است یعنی دوختی که با استفاده از این نوع  چرخ خیاطی زده می شود بسیار مرتب است و به پارچه ظاهری آراسته می دهد.این نوع  چرخ خیاطی معمولا برای دوخت پارچه های کشی و همچنین برای انواع تریکو استفاده می شوند.

در واقع این نوع چرخ خیاطی مانند چرخ خیاطی سردوز یک نوع چرخ خیاطی صنعتی است زیرا تنها برای یک نوع دوخت تخصص یافته است و معمولا استفاده از آن به عنوان یک چرخ خیاطی خانگی و برای انجام دوخت های مبتدی مقرون به صرفه نیست. اگر قصد خرید چرخ خیاطی از نوع میاندوز را دارید با ما تماس بگیرید. علاوه بر این قیمت چرخ خیاطی در انواع مختلف را نیز می توانید در وب سایت مشاهده نمایید. همانطور که می دانید یکی از عوامل محدود کننده خرید چرخ خیاطی ، قیمت چرخ خیاطی است. از این رو مشاوران ما می توانند در خرید مناسب ترین و ارزان ترین چرخ خیاطی شما را راهنمایی نمایند.

 

mian-doz

چرخ خیاطی میان دوز خرید چرخ خیاطی میان دوز قیمت چرخ خیاطی میان دوز انواع چرخ خیاطی میان دوز فروش چرخ خیاطی میان دوز لیست قیمت چرخ خیاطی میان دوز فروش اینترنتی چرخ خیاطی میان دوز کاربرد چرخ خیاطی میان دوز فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی میان دوز خرید اینترنتی چرخ خیاطی میان دوز فروشگاه چرخ خیاطی میان دوز چرخ خیاطی میاندوز نمونه های مختلف چرخ خیاطی میان دوز برندهای چرخ خیاطی میان دوز استفاده از چرخ خیاطی برای میان دوزی

جستجو در نتایج :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش : فقط نمایش کالاهای موجود :
تماس بگیرید

این چرخ خیاطی میاندوز یک چرخ خیاطی ایده آل برای دوخت درز لباس های ورزشی، لباس شنا، تی شرت و سایر پارچه های گره ای است. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت کاور استیک (coverstitch) در بالا و پایین پارچه را دارا است. 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()