مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی
مبلغ ( تومان ) :
تا

چرخ خیاطی صنعتی

در این بخش از وب سایت آیویل به معرفی و فروش چرخ خیاطی از نوع صنعتی پرداخته ایم. چرخ خیاطی صنعتی برای تولید نه تنها پوشاک مانند لباس و لباس زیر بلکه تولید کیف، کفش، صندلی ماشین و مبل، و غیره نیز استفاده می شود. به منظور بهبود کیفیت و عملکرد، یک مدل دارای یک ساختار در بسیاری از مدل های چرخ خیاطی صنعتی است. به عنوان مثال، یک مدل به طور خاص برای دوخت درز مستقیم طراحی شده است، یک مدل برای دوخت زیگزاگ، و یک مدل برای دوخت دکمه در لباس، و غیره وجود دارد. از زمانی که این مدل ها از چرخ خیاطی به عنوان ابزار تولید در کارخانه های پوشاک استفاده می شوند، نیازمند سرعت و دوام هستند. یک مدل خاص از چرخ خیاطی صنعتی، دوخت را با حداکثر سرعت 8500 دور در دقیقه انجام می دهد که سریعتر از موتور اتومبیل های ورزشی است. در زمان خرید چرخ خیاطی باید به نوع چرخ خیاطی مورد نیاز خود دقت نمایید. اگرچه قیمت چرخ خیاطی در این مدل در مقایسه با سایر انواع چرخ خیاطی بیشتر است، اما برای دوخت های سنگین باید از این نوع چرخ خیاطی استفاده کرد. 

در حال حاضر، بسیاری از چرخ خیاطی های صنعتی که در اقدامات پیچیده درگیرند عمدتا کامپیوتری هستند. چرخ خیاطی صنعتی مجهز به دستگاه های الکترونیکی به صورت خودکار قادر به انجام بسیاری از فرایندهای دوخت مختلف تنها با فشار دادن یک کلید می باشند. این نوع چرخ خیاطی ، بنابراین، ممکن است به جای چرخ خیاطی ، روبات دوخت نامیده شوند.

علاوه بر این، توجه به محیط زیست یکی دیگر از عوامل ضروری در طراحی و توسعه چرخ خیاطی صنعتی است. از این نقطه نظر، چرخ خیاطی به منظور کاهش سر و صدا، صرفه جویی در انرژی و کمک به جلوگیری از آلودگی محیط زیست با روغن طراحی شده است.

چرخ خیاطی های صنعتی بزرگتر، سریعتر، و از نظر اندازه، قیمت چرخ خیاطی ، ظاهر، و کارایی نسبت به چرخ خیاطی های خانگی متنوع تر هستند. ماشین آلات صنعتی، بر خلاف انواع خانگی آنها، فقط برای یک وظیفه تخصص یافته اند و برای ساعت های طولانی قابل استفاده هستند و به همان اندازه که قطعات آنها بزرگتر است، موتورهای آنها نیز قدرت بالاتری دارند. چرخ خیاطی صنعتی نیز بیشترعمومی هستند؛ و یک موتور تقریبا بر روی هر نوع دستگاه با هر نام تجاری می تواند کار کند. موتورهای Overlocker یا ماشین دوخت مستقیم  نیز به همین صورت است. پایه دوخت و برندهای قرقره نیز قابل تعویض هستند. با این حال،  موتور و به مقدار کمتری قرقره و پایه دوخت چرخ خیاطی های خانگی دارای یک برند خاص هستند.

sanati

 موتور  چرخ خیاطی صنعتی، از اکثر قطعات، چراغ ها، و غیره آن، جدا است، و معمولا در قسمت زیرین میز نصب شده است. موتور چرخ خیاطی خانگی در داخل چرخ خیاطی نصب شده است. چرخ خیاطی های صنعتی معمولا دارای دو نوع موتور هستند :  موتور فرمان یار (که برق کمتری مصرف می کند و زمانی که استفاده نمی شود در حالت سکوت قرار می گیرد) و موتور های سنتی تر کلاچ (که همیشه در حال چرخش. حتی زمانی که استفاده نمی شوند).

مراحل طراحی و تولید چرخ خیاطی صنعتی

سازندگان چرخ خیاطی صنعتی ممکن است یک چرخ خیاطی تک منظوره مثلا یک چرخ خیاطی سردوز را برای تهیه پوشاک برای سراسر جهان تامین کنند.در نتیجه ایده کارخانه های مشتری یک عنصر مهم در طراحی است. برای توسعه چرخ خیاطی جدید و یا ایجاد تغییراتی در مدل های موجود، مشتریان مورد بررسی قرار می گیرند، رقابت ارزیابی می شود و ماهیت بهبود مطلوب ( برای مثال سریعتر  بودن و یا بی سرو صدا تر بودن) شناخته می شود.

نمونه اولیه ساخته می شود، در کارخانه مشتری تست می شود، اگر نمونه رضایت بخش بود، بخش مهندسی کارخانه با توجه به طرح، مقاومت قسمت های مختلف را تعدیل می کند، قسمت هایی را که باید در کارخانه تولید شود و مواد اولیه را شناسایی می کند، بخش هایی را که باید توسط عرضه کننده تهیه شوند را مشخص می کند، و آن اجزا را خریداری می کند.

هنگامی که طراحی کامل شد و تمام قسمت ها در دسترس هستند، اجرا اولین تولید برنامه ریزی شده است. اغلب، تغیرات شناسایی شده اند، طراحی به توسعه بر می گردد و این روند تا تولید یک محصول رضایت بخش تکرار می شود. سپس 10 یا 20 چرخ خیاطی برای استفاده سه تا شش ماه در اختیار کارخانه مشتری قرار می گیرد. این نوع آزمایش میدانی چرخ خیاطی را در شرایط واقعی مورد آزمایش قرار می دهد و پس از رضایت بخش بودن محصول، تولید در مقیاس بزرگتر آغاز می شود.

چرخ خیاطی صنعتی خرید چرخ خیاطی صنعتی قیمت چرخ خیاطی صنعتی انواع چرخ خیاطی صنعتی فروش چرخ خیاطی صنعتی لیست قیمت چرخ خیاطی صنعتی مدل های مختلف چرخ خیاطی صنعتی برندهای مطرح چرخ خیاطی صنعتی کاربرد چرخ خیاطی صنعتی استفاده از چرخ خیاطی صنعتی قیمت انواع چرخ خیاطی صنعتی فروش انواع چرخ خیاطی صنعتی کاربرد چرخ خیاطی صنعتی 

جستجو در نتایج :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش : فقط نمایش کالاهای موجود :
تماس بگیرید
چرخ خیاطی صنعتی جک 8900 jack 8900
تماس بگیرید
تماس بگیرید

چرخ خیاطی صنعتی جک JK-T20U53D یک چرخ خیاطی با قابلیت دوخت زیگزاگ است که قادر به دوخت انواع مختلف پارچه از نازک تا ضخیم است. این چرخ خیاطی دارای الگوهای دوخت مختلفی است. چرخ خیاطی صنعتی جک یکی از برند های مطرح در صنعت چرخ خیاطی است.

تماس بگیرید

چرخ خیاطی صنعتی جک مدل 5550 یکی از انواع چرخ خیاطی راسته دوزی است. اکثر امکانات این چرخ خیاطی به صورت دستی است و این چرخ خیاطی قابلیت تنظیم پهنا و طول دوخت را دارد. 

چرخ خیاطی صنعتی جک 5550 jack 5550
تماس بگیرید
نمایش همه
علاقه مندی ها ()