مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی
مبلغ ( تومان ) :
تا

چرخ خیاطی سردوز

در خرید چرخ خیاطی باید به کارایی آن دقت نمایید. چرخ خیاطی سردوز نوعی از چرخ خیاطی صنعتی است که فقط برای انجام یک کار تخصص یافته است.  چرخ خیاطی خانگی نیز گاها دارای ویژگی دوخت سردوز نیز است.  اگر قصد خرید چرخ خیاطی از نوع سردوز را دارید و می خواهید از قیمت چرخ خیاطی مطلع شوید، در این بخش از وب سایت آیویل با ما همراه باشید. طرز کار این چرخ خیاطی به شرح زیر است.

دوخت زیگزاگ نوعی هندسی از کوک زنجیره ای است. این یک دوخت عقب و جلو است که زمانی که دوخت مستقیم کافی نیست، مانند جلوگیری از نخ کش شدن یک پارچه، دوخت پارچه های ارتجاعی، و به طور موقت دوخت لبه به لبه دو قطعه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

sardoz

هنگام ایجاد دوخت زیگزاگ، حرکت عقب و جلو سوزن چرخ خیاطی توسط یک میله کنترل می شود. با چرخش میله، چیزی شبیه به انگشت، به نوار سوزن متصل می شود، بر روی میله سوار می شود و مسیر دندانه ها را مشخص می کند. با داخل و خارج شدن این دنباله، نوار سوزن از یک سمت به سمت دیگر حرکت می کند. انواع بسیار قدیمی چرخ خیاطی فاقد این سخت افزار بوده اند و بنابراین نمی توانستند دوخت زیگزاگ ایجاد کنند، اما اغلب وجود میله ی منتقل کننده است که آنها را قادر به انجام این کار می کند.

چرخ خیاطی سردوز ، که گاهی اوقات چرخ خیاطی Overlocking نامیده می شود، می تواند درز پارچه را به طور مرتب و یکسان در تمام مناطق اطراف پارچه و به یک شکل بدوزد. اولین قدم انتخاب و تعیین عرض و تراکم دوخت مورد نیاز برای پروژه است. هرچه میزان عرض و تراکم دوخت بیشتر باشد قیمت چرخ خیاطی سردوز مورد نیاز نیز بیشتر خواهد بود. اگر تمایل به سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید می توانید چرخ خیاطی سردوز با قابلیت های بیشتری را تهیه کنید.

اولین گزینه ای که باید در نظر گرفته شود، امکانات استفاده از نخ است. اکثر چرخ خیاطی صنعتی از نوع سردوز 2/3/4 گزینه را برای انتخاب نخ ارائه می دهند بنابراین شما می توانید بهترین مقدار را با توجه به درز انتخاب کنید، اما برخی از انواع چرخ خیاطی فقط گزینه های 3-4 و یا 2-4 را دارند. اکثر خانواده ها می توانند نتایج مورد نیازشان را از چرخ خیاطی سردوز دارای گزینه های 2/3/4 دریافت کنند و برندهای زیادی از چرخ خیاطی صنعتی این سبک را ارائه می دهند. البته چرخ خیاطی سردوز با 5-8 گزینه دوخت نیز وجود دارند اما معمولا این نوع چرخ خیاطی ، چرخ خیاطی های تجاری هستند.

علاوه براین بهترین چرخ خیاطی سردوز ، آنهایی هستند که پایه با ضریب متغیر برای دوخت در اختیار شما قرار می دهند. با استفاده از این قابلیت شما می توانید با افزایش سرعت، دوخت های مواج ایجاد کنید. ایجاد کناره های مواج با استفاده از یک پایه دیفرانسیل کاملا امکان پذیر است، اما با یک پایه دوخت استاندارد شما فقط قادر به دوخت لبه های بدون موج خواهید بود.

چرخ خیاطی سردوز خرید چرخ خیاطی سردوز قیمت چرخ خیاطی سردوز فروش چرخ خیاطی سردوز انواع چرخ خیاطی سردوز کاربرد چرخ خیاطی سردوز نمونه های مختلف چرخ خیاطی سردوز  استفاده از چرخ خیاطی برای سردوز لیست قیمت چرخ خیاطی سردوز  فروش اینترنتی چرخ خیاطی سردوز  فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی سردوز  خرید اینترنتی چرخ خیاطی سردوز  فروشگاه چرخ خیاطی سردوز 

جستجو در نتایج :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش : فقط نمایش کالاهای موجود :
تماس بگیرید

ویژگی ها چرخ خیاطی سردوز و گلدوزی ژانومه مدل 744D

بازوی آزاد (free arm)

دو سوزن

تعداد 2،3 و یا 4 نخ overlock

پایه دوخت قابل تنظیم

تنظیم کشش اتوماتیک

این چرخ خیاطی علاوه بر دوخت ساده دارای قابلیت ایجاد دوخت سردوز، دوخت مروارید، مغزی روزی و پس دوزی نیز است

نمایش همه
علاقه مندی ها ()