مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی
مبلغ ( تومان ) :
تا

چرخ خیاطی خانگی

چرخ خیاطی یک دستگاه مورد استفاده برای دوخت پارچه و مواد دیگر به وسیله نخ است. چرخ خیاطی در طول اولین انقلاب صنعتی به منظور کاهش دوخت های دستی که در کارخانجات صورت می گرفت، اختراع شد. از زمان اختراع اولین دستگاه دوخت ، که توسط توماس سنت انگلیسی در سال 1790 انجام گرفت، چرخ خیاطی تا حد زیادی از نظر  کارایی و بهره وری در صنعت پوشاک بهبود یافته است.

چرخ خیاطی خانگی یکی از انواع چرخ خیاطی است که از نظر  قیمت چرخ خیاطی در مقایسه با چرخ صنعتی ارزانتر است و برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

charkh-khayati

چرخ خیاطی خانگی  برای یک نفر و برای دوخت های شخصی استفاده می شود و فقط یک نوع دوخت دارند. در یک چرخ خیاطی مدرن پارچه به راحتی به جلو سر خورده و از دستگاه خارج می شود و بدون استفاده از سوزن، انگشت دانه و سایر وسایل مورد استفاده در دوخت دستی، به صورت خودکار فرآیند دوخت را انجام داده و باعث صرفه جویی در وقت می شود. چرخ خیاطی صنعتی ، در مقابل به چرخ خیاطی خانگی، بزرگتر، سریعتر، و متنوع تر از نظر اندازه، هزینه، ظاهر، و کارایی هستند.

بر خلاف چرخ خیاطی صنعتی مانند چرخ خیاطی سردوز ، چرخ خیاطی خانگی به دلیل همه کاره بودن آن ها، انعطاف پذیری، و قابلیت حمل با ارزش است. سبک وزن بودن چرخ خیاطی بسیار مهم هستند، و بسیاری از چرخ خیاطی های خانگی از پلاستیک و پلیمر ساخته شده اند که روشن هستند، تمیز کردن آنها آسان است، و نسبت به ترک خوردگی مقاوم هستند. قاب چرخ خیاطی خانگی نیز به منظور ملاحظات مربوط به وزن از آلومینیوم ساخته شده است. فلزات دیگر مانند مس، کروم، نیکل برای قطعات خاص استفاده می شود.

چرخ خیاطی خانگی نیز به یک موتور الکتریکی، انواع قطعات فلزی از جمله پایه چرخ دنده، مکانیزم میله، قلاب، سوزن، نوار سوزن، پدال و میله کنترل اصلی نیاز دارد. قرقره ممکن است از فلز یا پلاستیک ساخته شده باشد. صفحات جریان نیز به طور خاص برای کنترل اصلی چرخ خیاطی ، انتخاب الگو و نوع دوخت، و طیف وسیعی از ویژگی های دیگر مورد نیاز است. موتورها، قطعات فلزی ماشینی و صفحه جریان توسط فروشندگان عرضه و یا توسط تولیدکنندگان ساخته می شود.

اجزا تشکیل دهنده چرخ خیاطی

سوزن: یکی از مهم ترین بخش در چرخ خیاطی است

قرقره: معمولا بالای چرخ خیاطی قرار می گیرد

ماسوره: نخ کردن ماسوره در چرخ خیاطی کار مشکلی نیست اما امروزه چرخ خیاطی دارای ماسوره پر کن اتوماتیک ابداع شده است.

ماکو: بخشی که ماسوره در آن جای می گیرد. که ممکن است در چرخ خیاطی ثابت باشد و یا قابل جدا شدن باشد.

پدال: برای تنظیم سرعت دوخت استفاده می شود. البته پدال در چرخ خیاطی های جدید یک جز الزامی نیست و در این نوع چرخ خیاطی برای تنظیم سرعت از یک دکمه استفاده می شود.

تسمه : تسمه در برخی از چرخ خیاطی ها قایل مشاهده است و در برخی از انواع چرخ خیاطی پنهان است. تسمه تمام چرخ خیاطی ها در صورت خرابی باید از فروشندگان چرخ خیاطی سفارش داده شود. بسته به مدل و سازنده چرخ خیاطی تسمه را سفارش دهید. برای جایگزین کردن و تعمیر تسمه بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

اگر قصد خرید چرخ خیاطی از این نوع را دارید، برای مشاهده انواع مختلف چرخ خیاطی خانگی با برند های مختلف چرخ خیاطی ژانومه ، چرخ خیاطی کاچیران و غیره و همچنین برای اطلاع از قیمت چرخ خیاطی در این بخش با ما همراه باشید.

 چرخ خیاطی خانگی خرید چرخ خیاطی خانگی قیمت چرخ خیاطی خانگی انواع چرخ خیاطی خانگی فروش چرخ خیاطی خانگی برندهای مختلف چرخ خیاطی خانگی کاربرد چرخ خیاطی خانگی استفاده خانگی از چرخ خیاطی فروشگاه چرخ خیاطی خانگی فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی خانگی لیست قیمت چرخ خیاطی خانگی نمونه های مختلف چرخ خیاطی خانگی فروش اینترنتی چرخ خیاطی خانگی فروشگاه چرخ خیاطی خانگی خرید اینترنتی چرخ خیاطی خانگی اجزا چرخ خیاطی خانگی

جستجو در نتایج :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش : فقط نمایش کالاهای موجود :
تماس بگیرید

چرخ خیاطی ژانومه یکی از برند های مطرح چرخ خیاطی در جهان است. در این صنعت برندهای مختلفی به رقابت با یکدیگر می پردازند. از جمله برندهای مطرح و پرطرفدار در زمینه خرید چرخ خیاطی عبارتند از چرخ خیاطی صنعتی جک، چرخ خیاطی صنعتی ژوکی ، چرخ خیاطی صنعتی زوجی ، چرخ خیاطی صنعتی لی گلد، چرخ خیاطی ژانومه، چرخ خیاطی مارشال، چرخ خیاطی کاچیران، چرخ خیاطی برنینا و چرخ خیاطی برادر.

چرخ خیاطی ژانومه 11000 janome 11000
تماس بگیرید
تماس بگیرید

چرخ خیاطی ژانومه یکی از برند های مطرح جهان در زمینه صنعت چرخ خیاطی است. این شرکت در تولید چرخ خیاطی خانگی پیشرو است. یکی از مدل های مطرح این برند چرخ خیاطی مدل 8700 است. این چرخ خیاطی اولین چرخ خیاطی با فناوری لیزر پرینت است.

چرخ خیاطی ژانومه 8700 janome 8700
تماس بگیرید
تماس بگیرید

معرفی و فروش چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 393 در فروشگاه اینترنتی iwheel. برای خرید چرخ خیاطی و همچنین آشنایی با چرخ خیاطی خانگی با برند کاچیران سری یاسمین مدل 393 با ما در سایت چرخ خیاطی همراه باشید.

تماس بگیرید

چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000A دارای قابلیت گلدوزی، تکه دوزی، دوخت یراق، زیپ، ایجاد جا دکمه اتوماتیک است و عملکرد این چرخ خیاطی اتوماتیک و بدون پدال است.

چرخ خیاطی ژانومه 7000A Janome 7000A
تماس بگیرید
نمایش همه
علاقه مندی ها ()