مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

خصوصیات بهترین انواع چرخ خیاطی

امتیاز کاربران :
5 / 10
از 8 کاربر

خصوصیات بهترین انواع چرخ خیاطی 

چرخ خیاطی دارای انواع مختلفی است از جمله پرکاربرد ترین آنها می توان از چرخ خیاطی سردوز ، چرخ خیاطی صنعتی و چرخ خیاطی خانگی نام برد. که هر کدام از آنها دارای خصوصیات و کاربرد های گوناگونی هستند. در این مقاله ما سعی کردیم خصوصیات چند نمونه از برندهای چرخ خیاطی مطرح جهان را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم.

چرخ خیاطی کامپیوتری Brother SE400

شما می توانید سیستم عامل چرخ خیاطی Brother مدل SE400 را به روز رسانی کنید که به شما این امکان را می دهد تا طرح ها را فقط در چند ثانیه تبدیل به رقم کنید بنابراین بیش از دانلود بر روی خلاقیت خود تمرکز می کنید که این نقطه شروع سرگرم کننده در مورد این چرخ خیاطی است. این مدل چرخ خیاطی بهترین نوع چرخ خیاطی کامپیوتری است زیرا علاوه بر اینها دارای یک سوزن نخ کن اتوماتیک است. همچنین این چرخ خیاطی قادر به دوخت انواع گلدوزی نیز هست.

چرخ خیاطی کامپیوتری JANOME 8077

برای اکثر کاربران این چرخ خیاطی تنوع مورد نیاز، خصوصیات اتوماتیک با یک قیمت چرخ خیاطی منطقی را ارائه می دهد. این چرخ خیاطی دارای یک قرقره نخ کن اتوماتیک است که تکمیل کار را آسان می کند. تنها با لمس یک دکمه می توانید اندازه دوخت را تنظیم کنید. همچنین این چرخ مجهز به یک سیستم پایه برتر است که منحصر به این برند است که مانع از جمع شدن و یا پیچیده شدن نخ و یا پارچه در سوزن می شود. در واقع خرید چرخ خیاطی از این نوع یک انتخاب با ارزش، خرید عالی و یکی از بهترین چرخ خیاطی های در دسترس است.

چرخ خیاطی سردوز 1034DBrother

چرخ خیاطی سردوز برادر 1034D یک چرخ خیاطی است که گزینه دوخت 3/4 را برای طیف گسترده ای از پارچه های مختلف ارائه می دهد. خلق کناره های زیبا، از نوار های باریک گرفته تا چین های زیاد، با استفاده از این نوع چرخ خیاطی بسیار آسان خواهد بود. نتایج حاصل از دوخت این نوع چرخ خیاطی در کمترین زمان ممکن کاملا حرفه ای به نظر می رسد و کیفیت دوخت آن هیچگاه از بین نخواهد رفت.

چرخ خیاطی ژانومه 2212

این نوع چرخ خیاطی دارای 12 نوع دوخت است که به راحتی می توانید برای شروع دوخت یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین یک گزینه چهار مرحله ای برای ایجاد جا دکمه در آن وجود دارد. همچنین دارای یک پایه برای دوخت های آزاد است و میز چرخ خیاطی به اندازه کافی گسترده است که شما می توانید به راحتی برخی از دوخت های پایه را نیز روی آن انجام دهید. خرید چرخ خیاطی با این خصوصیات بسیار مقرون به صرفه است. این چرخ خیاطی کوچک و جمع و جور است و نیازی نیست که شما فضای زیادی را برای استفاده از این چرخ خیاطی اشغال کنید. همچنین دارای دو میله عمودی با قابلیت جمع شوندگی برای قرار گیری قرقره است که برای سهولت در استفاده طراحی شده است.

چرخ خیاطی کامپیوتری SINGER 7258

این نوع چرخ خیاطی دارای یک سیستم خودکار برای نخ کردن قرقره است که در طول انجام این فرآیند سوزن بالا و پایین نمی شود بنابراین برای انجام کار نیاز به دوباره کاری نیست. همچنین قرقره به صورت خودکار بعد از تکمیل فرآیند پر شدن متوقف می شود.

چرخ خیاطی کامپیوتری SINGER 9960

این چرخ خیاطی دارای پایه های دوخت متفاوتی است بنابراین شما به راحتی می توانید انواع دوخت ها را انجام دهید. علاوه براین چرخ خیاطی کامپیوتری SINGER 9960 دارای قابلیت دوخت گلدوزی نیز است.  فقط به خاطر داشته باشید که پوشش صفحه سوزن را حتما بگذارید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()