مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

طرز استفاده از چرخ خیاطی سردوز

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

طرز استفاده از چرخ خیاطی سردوز

با خرید چرخ خیاطی ، معمولا یک دفترچه راهنما ارائه می شود که نحوه کار با دستگاهدر آن توضیح داده شده است. چرخ خیاطی سردوز و یا چرخ خیاطی overlock، برای پایان دادن به دوخت پوشاک و سایر دوخت ها استفاده می شود. زمانی که شما از یک چرخ خیاطی سردوز استفاده می کنید، درزها را می دوزید و از از بین رفتن لبه پارچه جلوگیری می کنید. این نوع چرخ خیاطی معمولا دارای 3 تا 5 قرقره نخ است. یکی از نکات مهم در هنگام استفاده از چرخ خیاطی سردوز، نخ کردن صحیح آن است.

برای این منظور ابتدا باید چرخ خیاطی را خاموش کنید سپس پایه دوخت آن را بالا ببرید. صفحه مدرج سوزن را به منظور بلند کردن آن بچرخانید. برای استفاده از سردوز، تکه ای از پارچه را در زیر سوزن و پایه دوخت قرار دهید. سپس سوزن و پایه دوخت را مجددا پایین بیاورید. برای پایین آوردن سوزن همیشه از صفحه مدرجی که در روبروی شما قرار دارد استفاده کنید.

شروع به دوخت با چرخ خیاطی سردوز کنید. برای کنترل سرعت از پدال پا استفاده کنید. پارچه را در زیر سوزن هدایت کنید. زیاد پارچه را فشار ندهید پایه موجود در این نوع چرخ خیاطی تا حدودی به هدایت پارچه به سمت جلو کمک می کند. در هنگام استفاده از چرخ خیاطی سردوز، تیغه موجود در آن موجب تمیز و مرتب شدن دوخت می شود. بهتر است قبل از دوخت پارچه اصلی، با انجام دوخت بر روی یک تکه پارچه، از درستی کشش نخ مطمئن شوید. اگر دوخت ها شل هستند بدین معنی است که کشش نخ کم است.

ارسال نظر

ساناز : چرخ خیاطی
6 1
مرسی از اطلاعات خوبتون راجع به چرخ خیاطی به ویژه چرخ خیاطی سردوز
ستاره : کلاس آموزش کار با چرخ خیاطی سردوز
10 5
ببخشید شما کلاس برای کار با چرخ خیاطی سراغ ندارید؟
شیما : چرخ خیاطی سردوز
5 1
چرخ خیاطی سردوز واقعاخیلی خوبه باعث میشه دوخت تمیز جلوه کند هرچقدر هم چرخ خیاطی خوب باشه بدون سردوز یه چیزش کمه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()