مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

دوخت پارچه های بافت گره ای با استفاده از چرخ خیاطی

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

دوخت پارچه های بافت گره ای با استفاده از چرخ خیاطی

دوخت پارچه بافت گره ای با چرخ خیاطی حتی برای خیاطان ماهر کمی دلهره برانگیز است. اما نگران نباشید حتی اگر یک چرخ خیاطی سردوز فانتزی ندارید، در اینجا چند راهنمایی برای دوخت پارچه بافت گره ای برای شما کاربران عزیز ارائه کرده ایم:

دوخت پارچه بافت گره ای در صورت داشتن ابزارهای مناسب بسیار آسان است. برای دوخت پارچه بافت گره ای شما به یک سوزن چرخ خیاطی که دارای نوک کمی گرد است و چند سنجاق نیاز دارید.

یک سوزن دوقلو (دو سوزن روبه روی هم) به ظاهر دوخت حرفه ای کمک می کند. اکثر انواع چرخ خیاطی قابلیت کار با سوزن دوقولو دارند، اما بهتر است دفترچه راهنمای چرخ خیاطی را به منظور یادگیری چگونگی نخ کردن سوزن بررسی کنید. سوزن دوقلو گاهی نیاز به تنظیم کشش نخ و پایه دوخت دارد. مطمئن شوید که این تنظیمات را به درستی انجام داده اید.

چرخ خیاطی خود را بر روی دوخت زیگزاگ تنظیم کنید. برای این نوع دوخت، دوخت مستقیم کارایی ندارد زیرا کوک ها باید با پارچه کشیده شوند. به منظور جلوگیری از ایجاد درز مواج در هنگام دوخت پارچه بافت گره ای توسط چرخ خیاطی ، توضیحات کتابچه راهنما در مورد تنظیم کشش نخ و پایه دوخت را بررسی کنید.

مسیر دوخت پارچه بافت گره ای بر روی پارچه را چند بار بررسی کنید. برای به حداقل رسیدن کشش پارچه در طول فرآیند برش، بهتر است از کاتر دوار استفاده کنید.

درز در الگو پارچه بافت گره ای کوچکتر از پارچه های بافته شده است، بنابراین اگر شما غالبا عادت به برش های ناهموار در پارچه دارید بهتر است روش خود را تغییر دهید ( برای مثال از سنجاق و یا گچ برای علامت گذاری مسیر برش استفاده کنید). در درزهایی که نمی خواهید کشیده شوند مانند درز شانه ها از نوار چسب استفاده کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()