مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

دسته بندی چرخ خیاطی بر اساس سطح قیمت و امکانات

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

انتخاب چرخ خیاطی مناسب بر اساس سطح قیمت و عملکرد

یکی از عوامل و نکاتی که در هنگام خرید چرخ خیاطی بسیار مورد توجه قرار می گیرد، قیمت چرخ خیاطی است. چرخ خیاطی از جمله تجهیزاتی است که استفاده از آن در سال های اخیر بسیار توسعه پیدا کرده است. علاوه بر این برندهای متعدد بسیاری نیز در این زمینه فعالیت دارند. هر یک از برند های چرخ خیاطی تقریبا تمام انواع چرخ خیاطی اعم از چرخ خیاطی خانگی ، چرخ خیاطی صنعتی ، چرخ خیاطی مکانیکی ، چرخ خیاطی کامپیوتری و غیره را تولید می کنند. اما بسته به امکانات ارائه شده در انواع چرخ خیاطی تولیدی هر برند ، این دستگاه ها در سطوح متفاوت از نظر قیمتی قرار دارند.

البته لازم به ذکر است که تمام انواع چرخ خیاطی حتی آن دسته از این دستگاه ها که در سطوح پایین تر قیمت چرخ خیاطی قرار دارند، نیز دارای کیفیت مناسبی هستند. در ادامه به معرفی انواع برند چرخ خیاطی با توجه به سطوح قیمتی می پردازیم.

انواع چرخ خیاطی سطح پایین

از جمله برندهای مطرحی که در این دسته قرار دارند می توان به چرخ خیاطی برادر و چرخ خیاطی سینگر اشاره کرد. قیمت چرخ خیاطی در این برند ها در اغلب موارد مناسب است و در عین حال دارای کیفیت مناسبی نیز می باشند. در این انواع چرخ خیاطی شما می توانید از تمام ملزومات پایه ای استفاده نمایید.

چرخ خیاطی های سطح متوسط

نمونه هایی از چرخ خیاطی که در این سطح قرار دارند معمولا در مقایسه با انواع چرخ خیاطی که در سطح اول قرار دارند ، دارای امکانات و قابلیت های بیشتری هستند. از جمله برندهای این سطح می توان به چرخ خیاطی ژانومه و چرخ خیاطی برنینا اشاره کرد. با توجه به امکانات بیشتر این نوع چرخ خیاطی ، قیمت چرخ خیاطی در این مدل ها نیز بیشتر می باشد. امکاناتی که در این انواع چرخ خیاطی اعمال شده است ، کار دوخت را برای شما آسان تر می نماید. از جمله امکاناتی که در این انواع چرخ خیاطی اعمال شده است ، می توان به مواردی همچون جادکمه زن ، سوزن نخ کن اتومات و بازوی آزاد اشاره کرد.

بالاترین سطح چرخ خیاطی ها

بهترین و در واقع پر امکانات ترین انواع چرخ خیاطی را می توانید در این دسته بیابید نظیر چرخ خیاطی فاف و هسگوارنا. این چرخ خیاطی ها از قیمت بالاتری نسبت به سایرین برخوردار هستند و دلیل این تفاوت قیمت چرخ خیاطی نیز به موجب امکانات بسیاری است که در آن ها وجود دارد. این نوع چرخ خیاطی ها معمولا به صورت اتوماتیک کار دوخت و دوز را انجام می دهند و از این رو بسیار کار با آنها آسان است.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()