مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

بهترین چرخ خیاطی مناسب برای دوخت لحاف در سال 2015

امتیاز کاربران :
7 / 10
از 1 کاربر

بهترین چرخ خیاطی مناسب برای دوخت لحاف در سال 2015

 اگر خواستار خرید چرخ خیاطی برای دوخت لحاف هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. تحقیقات بسیار گسترده ای برای یافتن بهترین چرخ خیاطی مناسب برای دوخت لحاف انجام شده است. در این مقاله سه تا از برترین چرخ خیاطی ها برای دوخت لحاف را برای شما معرفی می کنیم.

چرخ خیاطی Brother Project Runway PC420 PRw (دارای بیشترین فروش)

این چرخ خیاطی دارای همه تجهیزاتی است که یک لحاف دوز نیاز دارد. بسته لوازم جانبی شامل: یک بشکاف، یک بسته سوزن، یک سوزن جفت، یک برس تمیز کننده، دو پیچ گوشتی، سه کلاهک قرقره، و پین قرقره اضافی است. این دستگاه همچنین شامل چند مورد اضافی نیز است: پانچ روزنه، ورق برای طراحی دوخت های سفارشی، بالابرنده زانویی و یک پوشش محافظ محکم. این چرخ خیاطی داری 13 پایه است. و توانایی انجام 294 دوخت را دارد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 2212 (دارای بهترین قیمت چرخ خیاطی )

ژانومه به دلیل قدمت زیاد و ساخت چرخ خیاطی با کیفیت شناخته شده است. 2212 JANOME ممکن است دارای ویژگی های زیادی نباشد، اما یک ماشین عالی برای مبتدیان و افرادی است که گاه به گاه خیاطی می کنند. قیمت چرخ خیاطی با این مدل بسیار مناسب است.

نقاط قوت این چرخ خیاطی عبارت است از: قطعات محکم، دارای یک قطعه برش نخ در داخل آن، دارای دفترچه راهنمای دانلود، این چرخ خیاطی بسیار سبک است و وزن آن تنها حدود 13 پوند است.

این چرخ خیاطی دارای معایبی نیز است که به شرح زیر است: شما نمی توانید طول دوخت، فشار پا، و یا سطح سوزن را تنظیم کنید. نخ کردن چرخ خیاطی به صورت دستی برای افراد مبتدی مشکل است.

چرخ خیاطی Brother PQ1500S (دارای بهترین رتبه)

PQ1500S یک چرخ خیاطی رویایی است که متعلق به دوخت لحاف است. این یک چرخ خیاطی صنعتی دارای سرعت بالا است، و1،500 دوخت در هر دقیقه را انجام می دهد! PQ1500S یک مکانیسم قابل تنظیم پایه پین ارائه می دهد، یک بالابرنده زانویی و فضای دوخت وسیع مناسب برای دوخت لحاف، دستگاه برش نخ اتوماتیک و سوزن نخ کن آسان برای صفه جویی در زمان و راحتی کار.

ارسال نظر

فاطمه : چرخ خیاطی
8 4
چرخ خیاطی خیلی کارها رو آسان کرده
رشنوادی : rother Project Runway PC420 PRwb
38 8
سلام این چرخ را از کجا می توان تهیه کرد ؟ و قیمتش چقدره ممنون منتظر جواب هستم
پخشان مرادیان : قیمت چرخ خیاطی لحاف دوز را میخواستم؟
32 10
سلام ای چرخ خیاطی را از کجا میتوانم تهیه کنم؟وقیمت آن چقدر است؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()