مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

برترین چرخ خیاطی ها مخصوص دوخت چرم

امتیاز کاربران :
6 / 10
از 8 کاربر

محصولات چرمی یکی از با دوام ترین مدهای در دسترس هستند، در مقابل تولید آنها نیز بسیار سخت است. چرم یک محصول مقاوم و ضخیم است که در صورت داشتن سوراخ ناشی از سوزن زیبایی خود را از دست می دهد با این حال، اگر شما بهترین چرخ خیاطی مخصوص چرم را تهیه کنید، خواهید دید که تهیه محصولات چرمی کاری لذت بخش و آسان خواهد بود. برای خرید چرخ خیاطی مخصوص دوخت چرم و همچنین اطلاع از قیمت چرخ خیاطی برای این نوع مواد در این بخش با ما همراه باشید.

کلید موفقیت در دوخت چرم توجه بسیار زیاد به الگو دوخت است. چرخ خیاطی استاندارد به طور خودکار سعی بر تطبیق پارچه و الگو دارد. به همین دلیل است که داشتن یک چرخ خیاطی مناسب کمک شایانی در دوخت انواع چرم به شما خواهد کرد. علاوه بر این به منظور دوخت صحیح پارچه های چرمی شما به چرخ خیاطی صنعتی با دقت بسیار بالا احتیاج دارید زیرا چرم به گونه ای است که تنها یکبار اجازه دوخت به شما می دهد و در صورت دوخت اشتباه پارچه چرمی شما تقریبا بلا استفاده می شود. بنابراین چرخ خیاطی خانگی معمولا برای دوخت چرم مناسب نیستند.

 در این مقاله ما لیستی از بهترین انواع چرخ خیاطی صنعتی مخصوص چرم را برای شما معرفی می کنیم. که به وسیله آن  شما می توانید برترین های چرخ خیاطی چرم را پیدا کنید و این وسیله فوق العاده را بشناسید. اگر قصد خرید چرخ خیاطی مناسب برای دوخت چرم را دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

ردیف

 

 

مدل چرخ

 

تعداد دوخت

 

رتبه

1

 

چرخ خیاطی صنعتی ژانومه مدل HD1000

 

14

 

 

4.2

2

 

چرخ خیاطی قابل حمل زیگزاگ Barracuda مدل Reliable 2000U-33

 

2

 

 

3.7

3

 

چرخ خیاطی سینگر مدل CG590

 

18

 

 

3.4

4

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 2212

 

12

4.7

5

 

چرخ خیاطی فوق سریع دوخت سنگین سینگر مدل 4411

 

11

 

4

 

 

ارسال نظر

دادبخش : راهنمایی
325 80
سلام -من می خواهم یک کارگاه تولیدی کیف چرمی تاسیس کنم به نظرشما چه نوع چرخی مناسب کیف چرم دوزی است .که هم بتوان شکل دایره وهم تخت وصاف را چرخ کرد- قیمت این نوع چرخ چقد راست .متشکرم .دادبخش
مریم : راهنمایی
45 17
سلام-من یک چرخ برای دوخت کیف چرمی و کفش چرمی و دوخت پالتو می خوام با کار دقیق و ظریف و بی سرو صدا چنین چیزی هست؟
مدیریت : پاسخ
44 16
با سلام دوست عزیز. برای کسب اطلاعات در زمینه خرید چرخ خیاطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
زینی وند : خرید چرخ چرم دوزی
69 22
دادبخش : راهنمایی 51 6 سلام -من می خواهم یک کارگاه تولیدی کیف چرمی تاسیس کنم به نظرشما چه نوع چرخی مناسب کیف چرم دوزی است .که هم بتوان شکل دایره وهم تخت وصاف را چرخ کرد- قیمت این نوع چرخ چقدر است آدرس محل خرید کجاست
امیری : خرید
42 9
نیازمند راهنمایی جهت خرید و راه اندازی کارگاه می باشم. متشکرم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()