مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

چگونه چرخ خیاطی را تمیز کنیم؟

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

چگونه چرخ خیاطی را تمیز کنیم؟

مانند تمام وسایل دیگر، چرخ خیاطی نیز نیاز به تمیز کردن و نگهداری دارد. در اینجا نحوه تمیز کردن اجزا چرخ خیاطی را برای شما توضیح می دهیم. برای انجام این کار نیاز به پارچه ای که پرز ندهد، روغن چرخ خیاطی، موچین و برس گردگیر ( و یا در صورت وجود اسپری هوای فشرده) دارید.

برای شروع این کار ابتدا چرخ خیاطی را خاموش کنید و اجزا قابل جدا کردن مانند سوزن، قرقره، ماکو و ماسوره را جدا کنید. سپس با استفاده از پارچه مرطوب قسمت های بیرونی چرخ خیاطی را کاملا تمیز کنید، برای پاک کردن قسمت های ظریف از برس گردگیر استفاده کنید. بعد از پایان این مرحله صفحه چرخ خیاطی را باز کرده و شروع به تمیز کردن داخل چرخ خیاطی کنید. پرزها و گرد و غبار داخل چرخ خیاطی را با استفاده از برس پاک کنید و در صورت وجود کثیفی و لک داخل چرخ خیاطی از پارچه نمدار برای ازبین بردن آنها استفاده کنید. در محل قرار گرفتن ماسوره معمولا تکه های کوچک نخ و پرز جمع می شوند که در صورت تمیز نکردن آن ها می تواند به مرور زمان باعث از کار افتادن چرخ خیاطی شود. برای خارج کردن این نخ ها از موچین استفاده کنید.

در انتها نوبت به روغن کاری چرخ خیاطی می رسد. روغن باید در قسمت های مخصوص در چرخ خیاطی ریخته شود که این مناطق معمولا با علامت روی چرخ خیاطی مشخص شده اند و یا در دفترچه راهنمای آنها نوشته شده است. یک یا دو قطره روغن در محل های مذکور بریزید.

پس از پایان تمیز کاری و شروع استفاده از چرخ خیاطی ابتدا دوخت را بر روی یک تکه پارچه بلا استفاده انجام دهید زیرا معمولا بعد از روغن کاری، روغن اضافه چرخ خیاطی خارج می شود که ممکن است باعث لک شدن پارچه شود.

اطلاعات دیگر در زمینه خرید چرخ خیاطی ، قیمت چرخ خیاطی و غیره را می توانید با تماس با مشاوران ما به دست آورید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()