مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

چرخ خیاطی کامپیوتری

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

چرخ خیاطی کامپیوتری

طرز کار چرخ خیاطی کامپیوتری اندکی متفاوت است. امروزه چرخ خیاطی خانگی بر مبنای کامپیوتر ساخته شده اند و برای عملکرد راحت تر دارای یک صفحه مانیتور کوچک هستند.

در این مدل های چرخ خیاطی ، کامپیوتر به طور مستقیم چند موتور مختلف را کنترل می کند، که دقیقا نوار سوزن، دیسک های کشش، و سایر اجزا چرخ خیاطی را به حرکت در می آورند. با استفاده از این کنترل عالی، این چرخ خیاطی قادر به انجام صدها دوخت است. کامپیوتر، موتور ها را در سرعت مناسب برای به حرکت درآوردن نوار سوزن به سمت  بالا و پایین و از یک سمت به سمت در یک الگوی دوخت خاص کنترل می کند. به طور معمول، برنامه های کامپیوتری مربوط به دوخت های مختلف، در دیسک حافظه قابل انتقال و یا کارتریج ذخیره می شوند.

برخی از چرخ خیاطی های الکترونیکی همچنین توانایی ایجاد الگوهای گلدوزی پیچیده را نیز دارند. این چرخ خیاطی دارای یک فضای کار موتوری است که پارچه را درزیر مونتاژ سوزن نگه می دارد. آنها همچنین دارای یک سری سنسور هستند که تمام مناطق اجزا چرخ خیاطی را به کامپیوتر توضیح می دهند. در این چرخ خیاطی ها دقیقا با حرکت جلو، عقب و سمت به سمت با تنظیم مونتاژ سوزن برای تغییر سبک دوخت، کامپیوتر می تواند تعداد نامحدودی اشکال استادانه را طراحی کند. خیاط به راحتی یک الگو از حافظه دستگاه بارگذاری می کند و با استفاده از آن دوخت را انجام میدهد.

بدیهی است، این نوع چرخ خیاطی با تکنولوژی بالا، بسیار پیچیده تر از انواع دستی آنها در 200 سال گذشته هستند، اما هر دوی آنها از همان سیستم دوخت ساده پیروی می کنند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()