مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

چرا نباید چرخ خیاطی استوک خرید؟

امتیاز کاربران :
2 / 10
از 4 کاربر

چرا نباید چرخ خیاطی استوک خرید؟

وسایل دست دوم و یا اصطلاحا استوک سال ها مورد استفاده قرار گرفتن و دارای آسیب ها و نواقص زیادی هستند. این نواقص در وسایل الکتریکی بیش تر است. قیمت چرخ خیاطی یکی از عوامل محدود کننده خرید چرخ خیاطی است که گاها این فکر را ایجاد می کند که افراد به خرید چرخ خیاطی دست دوم روی آورند.

هر وسیله ای دارای یک عمر مفید است و بیش از آن نمی توان آن را مورد استفاده قرار داد. این موضوع در مورد چرخ خیاطی نیز صدق می کند. اکثر انواع چرخ خیاطی دست دوم که در بازار وجود دارند، سال ها در داخل و خارج ایران مورد استفاده قرار گرفته اند و در واقع عمر مفید خود را گذرانده اند.

در بسیاری از موارد چرخ خیاطی استوک دارای قطعات معیوب و غیر قابل استفاده است که بعد از مدت کوتاهی استفاده نمایان می شوند. غالبا اجزا و قطعات این نوع چرخ خیاطی به دلیل قدیمی بودن در بازار وجود ندارد و در صورت بروز مشکل امکان تعمیر کردن آن وجود ندارد. چرخ خیاطی دارای سیر تحول عظیمی است. بنابراین چرخ خیاطی قدیمی دارای امکانات بسیار محدودی نسبت به انواع مدرن چرخ خیاطی است و کارکردن با آنها بعد از مدتی شما را خسته می کند و علاقه خیاطی را در شما از بین می برد.

چرخ خیاطی دست دوم به دلیل عدم دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش، در صورت خراب شدن و نیاز به داشتن تعمیر به احتمال زیاد هزینه زیادی را برای شما به بار خواهد آورد. البته اگر قابل تعمیر باشد چون همانطور که در بالا توضیح داده شد بسیاری از قطعات چرخ خیاطی های قدیمی در بازار امروز وجود ندارد.

حال اگر با تمام این تفاسیر شما هنوز تمایل به خرید چرخ خیاطی از نوع استوک دارید، حدالامکان برای مواجه شدن با مشکل کمتر سعی کنید چرخ خیاطی استوک که دارای مدل جدیدتری است را خریداری کند. تا در صورت خرابی بتوانید اجزا آن را تهیه و تعمیر کنید.

ارسال نظر

یوسفی راد : مخالف نظر شما هستم
130 12
چرخ های ژانومه مدل های ۶۷۲ و ۶۸۰ و مدل های ۸۰۱ و ۸۰۲ و ۸۰۴ جزو بهترین چرخ های استوک ژاپن حال حاضر در بازار ایران و آسیا میباشد که صددرصد از چرخ های کاچیران و تایلندی که جدید ترین مدل های خانگی آنها خیلی بی کیفیت و اصلا با مدل چرخ های استوک که ذکر کردم قابل مقایسه نیست از روی تجربه بیست ساله که تو این صنف هستم عرض کردم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()