مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

ویژگی های اضافی که باعث افزایش عملکرد چرخ خیاطی می شود

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

ویژگی های اضافیکه باعث افزایش عملکرد چرخ خیاطی می شود

برخی از ویژگی ها باعث بهبود دوخت و عملکرد بهتر چرخ خیاطی می شوند و کا خیاط را آسانتر می کنند. در این مقاله به برخی از ویژگی های برتر که در چرخ خیاطی های مدرن وجود دارد، اشاره می کنیم. در زمان خرید چرخ خیاطی علاوه بر قیمت چرخ خیاطی باید به این ویژگی ها نیز توجه نمایید.

 

ردیف

 

ویژگی

 

توضیح

 

 

 

1

 

 

ابزار روشنایی

 

چرخ خیاطی الکتریکی در منطقه سوزن به ابزار روشنایی مجهز است. این ویژگی برای انواع دوخت ها که دارای برخی از مهارت های حرکتی ظریف که نیاز به بینایی بیشتر دارند، مهم است.

 

 

2

 

 

 

 

 

کنترل سرعت

 

پروژه دوخت های مختلف نیاز به سرعت متفاوت دارند. یک مدل چرخ خیاطی به حداقل دو سرعت یا مدلی که دارای یک دکمه کنترل سرعت و یا پدال پا مجهز است، چرخ خیاطی خوبی خواهد بود.

 

3

 

دکمه معکوس لمسی

دکمه معکوس باید به صورت واضح مستقر شود. اگر دکمه معکوس نزدیک به سوزن باشد کاربردی تر است. گزینه عملکرد معکوس بهتر است بلافاصله با کمی لمس فعال شود.

 

 

4

 

 

سطح دوخت بزرگتر

چرخ خیاطی های قدیمی تر به میز و یا جعبه خود متصل بودند. چرخ خیاطی های مدرن با ایجاد هوشمندانه جعبه فرعی، سطح دوخت را افزایش داده اند. اغلب این سطح برای دوخت قطعات بزرگتر کافی نیست. چرخ خیاطی را انتخاب کنید که درای میز چدایی پذیر باشد. یک سطح دوخت بزرگتر برای پروژه های که به دقت بیشتری نیاز دارند، لازم است.

 

5

 

نخ زن

نخ زن موجود در چرخ خیاطی ، برای جدا کردن سریع نخ دوخت و پارچه مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن بیش از یک نخ زن موانع را به حداقل می رساند.

 

 

6

 

 

دکمه تنظیم قرقره

نخ قرقره باید به درستی برای به حداقل رساندن فشردگی نخ، دور قرقره پیچیده شود. برخی از چرخ خیاطی ها دارای یک موتور جداگانه برای پرکردن قرقره هستند. چرخ خیاطی هایی که قرقره را به طور مستقیم با توجه به سوزن تنظیم می کنند، بسیار مفید هستند.

 

7

 

مجموعه دوخت

 

یک چرخ خیاطی دارای سیستم باز، انتخاب کوک اضافی را ممکن می کند که برای هنرمندان و قلاب بافان مفید خواهد بود.

 

 

 

8

 

 

کارت حافظه و امکان ضبط دوخت

 

برخی از چرخ خیاطی ها توانایی ثبت طول، عرض و سرعت مورد نیاز برای یک کوک خاص را دارند. این یک ویژگی مفید برای خیاطانی است که از یک نوع دوخت به دوخت دیگری پرش می کنند.

 

 

 

9

 

 

عملکرد های سوزن

قابلیت تنظیم موقعیت سوزن، لغزش پارچه را به حداقل می رساند. سوزن باید در انتهای دوخت، هنگامی که چرخ خیاطی متوقف شد از پارچه جدا شود. در برخی از چرخ خیاطی ها امکان تنظیم موقعیت سوزن وجود دارد. یک چرخ خیاطی با حداقل 10 موقعیت سوزن مختلف ایده آل است.

 

10

 

دوخت دکمه و ایجاد جا دکمه

چرخ خیاطی  مدرن علاوه براینکه باید قادر به دوختن  دکمه باشند، به همان خوبی باید جا دکمه نیز ایجاد کنند. این قابلیت روند دوخت پوشاک را آسان می کند و باعث ایجاد اطمینان از محصول نهایی می شود.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()