مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

نکات ایمنی هنگام کار با چرخ خیاطی

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

نکات ایمنی هنگام کار با چرخ خیاطی

کار با چرخ خیاطی از بسیاری از کارهای دیگر مانند کار با وسایل نقلیه موتوری و غیره آسان تر است. اما با این حال به دلیل اینکه چرخ خیاطی دارای اجزای برقی، قطعات متحرک و سوزن تیز است، هنوز هم ایمنی یک نگرانی محسوب می شود.

انگشتان دست خود را از سوزن دور نگه دارید. شما می توانید با خرید انگشت دانه، انگشت خود را از منطقه خطر دور کنید.

حواس خود را جمع کنید، و زمانی که خسته هستید و یا هوشیار نیستید از چرخ خیاطی استفاده نکنید. هنگامی که سرحال و آرام هستید کار با چرخ خیاطی بسیار آسانتر است.

هنگامی که برای مدتی به چرخ خیاطی نیاز ندارید آن را خاموش کرده و از برق بکشید. چرخ خیاطی در صورت روشن ماندن می تواند گرمای قابل توجهی ایجاد کند و هنگامی که در داخل برق است ممکن است باعث برق گرفتگی و آسیب های غیر قابل جبران شود. به همین دلیل بهتر است از یک محافظ جریان برق برای دوشاخه چرخ خیاطی خود استفاده کنید. علاوه براین یک چرخ خیاطی خاموش و خارج از پریز برق دارای امنیت بیشتری برای کودکان و حیوانات خانگی است.

هر سال و یا هر دو سال یکبار چرخ خیاطی خود را برای سرویس ببرید. نه تنها این موضوع باعث کارآیی بهتر چرخ خیاطی شما می شود بلکه بسیاری از آسیب ها قبل از وقوع شناخته و برطرف می شوند.

هنگام باز کردن قطعات همیشه چرخ خیاطی را خاموش کنید و نهایت احتیاط را به خرج دهید.

هرگز اجازه ندهید که سوزن چرخ خیاطی بر روی سنجاق ها برود. این کار بسیار خطرناک است و باعث فرو رفتن سوزن به داخل دست شما و یا بدتر می شود

سعی نکنید پارچه های محکم و ضخیم را به زور بدوزید. این منجر به آسیب رساندن به چرخ خیاطی و یا زخمی کردن خود شما می شود.

محل دوخت شما باید به اندازه کافی روشن باشد این عمل باعث کاهش فشار بر روی چشم شما می شود.

اگر می خواهید اطلاعاتی در زمینه خرید چرخ خیاطی و قیمت چرخ خیاطی داشته باشید، با کارشناسان فروش ما در سایت آیویل تماس بگیرید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()