مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

مهم ترین مراحل حفظ و نگهداری از چرخ خیاطی

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

مهم ترین مراحل حفظ و نگهداری از چرخ خیاطی

پس از خرید چرخ خیاطی باید در نگهدای و حفظ دستگاه توجه نمایید. برای اطلاع از قیمت چرخ خیاطی در انواع مختلف می توانید به صفحه لیست قیمت چرخ خیاطی مراجعه کنید.

حذف پرزها: یکی از ضروری ترین وظایف برای حفظ سلامت چرخ خیاطی ، حذف پرزها است. منظور از پرزها، الیاف کوتاهی هستند که از نخ و پارچه جدا شده اند. چرخ خیاطی ممکن است به دلیل وجود این پرز ها آسیب ببیند. بنابراین بهترین کار حذف پرزها از چرخ خیاطی بعد از هر بار استفاده است. برای از بین بردن پرزها، از قلم مو ارائه شده همراه چرخ خیاطی و یک اسپری هوا فشرده استفاده کنید. با این روش از شر پرزهایی که در مناطق غیر قابل دسترس نیز گیر کرده اند، خلاص می شوید. برای اطمینان از حذف تمام پرزها، بهتر است تمام مناطق قابل تمیز کردن را باز کنید.

روان سازی قطعات متحرک: بعد از حذف پرزها، باید قطعات متحرک را روغن کاری کنید. این کار باعث حرکت آزادانه قطعات و جلوگیری از زنگ زدن آنها می شود.

محکم کردن پیچ های شل: این کار نیز بسیار مفید است. با این روش شما مطمئن می شوید که همه قطعات بدون عیب هستند. البته تعمیر برخی از قطعات باید توسط کارشناسان صورت بگیرد زیرا ممکن است به چرخ خیاطی آسیب برساند. برای اطمینان از اینکه کدام پیچ ها باید محکم شوند بهترین کار استفاده از کتابچه راهنما و پرسیدن از یک متخصص است. علاوه بر این در صورت گم شدن یکی از پیچ ها، باید از یک فروشگاه قابل اعتماد، پیچ مناسب برای چرخ خیاطی خود را تهیه کنید.

سیم ها را چک کنید: در نهایت، باید سیم چرخ خیاطی را نیز بررسی کنید. سیم ممکن است به دلایل متعدد از جمله اتصال نامناسب، ولتاژ اشتباه و غیره آسیب ببیند. از این رو، بهترین کار بررسی تمام سیم ها است. در صورتی که شما مشاهده کردید که قسمتی از سیم بدون روکش است، باید فورا آن را تعمیر کنید و از مسائل الکتریکی و حوادث جلوگیری کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()