مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

قابلیت های اولیه موجود در بهترین چرخ خیاطی ها چه هستند؟

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

برند های مختلف چرخ خیاطی وجود دارند که دارای کیفیت بالایی هستند و چرخ خیاطی های با دوامی را به بازار عرضه می کنند. چرخ خیاطی برادر ، ژوکی، و چرخ خیاطی ژانومه در بالای این لیست قرار دارند، اما نام های آشنایی مانند Singer و BERNINA نیز چرخ خیاطی های فوق العاده ای را تولید می کنند که ممکن است برای شما مناسب باشند. که برای تعیین برند مناسب چرخ خیاطی، لازم است که به قابلیت های چرخ خیاطی ها توجه کنیم. در هنگام خرید چرخ خیاطی باید توجه داشته باشید که هرچه امکانات دستگاه بیشتر باشد، قیمت چرخ خیاطی نیز بیشتر خواهد بود.

در قدم اول باید به ساختمان چرخ خیاطی توجه کنید. ساختمان چرخ خیاطی شامل میزان نور ارائه شده توسط آن، تعداد و نوع دوخت و وزن چرخ خیاطی و غیره است. برای مثال اگر چرخ خیاطی سنگین باشد خاصیت حمل را از دست می دهد و نگهداری آن مشکل خواهد بود.

چرخ خیاطی که دارای قابلیت تنظیم خودکار کشش نخ است می تواند یک انتخاب خوب باشد مخصوصا اگر شما تازه شروع به یادگیری خیاطی کرده اید. البته شما می توانید کشش نخ را خودتان تنظیم کنید و یک تجربه دوخت موفق داشته باشید اما اگر این کار را به درستی انجام ندهید ممکن است باعث پاره شدن نخ و شکستن سوزن شوید.

بهترین برند های چرخ خیاطی هم چنین دارای یک سیستم نصب آسان قرقره هستند. قرقره را در بالای چرخ خیاطی قرار دهید سپس نخ را از میان آن عبور دهید و نتیجه عالی را ببینید. برخی از چرخ خیاطی ها پیچیده هستند و شروع دوخت را واقعا مشکل می کنند. حداقل شما از یک چرخ خیاطی خوب انتظار دارید که یک سیستم پر کردن اتوماتیک قرقره را داشته باشد. پیدا کردن قرقره نخ کن که از مکانیسم سوزن جدا است بهترین حالت ممکن است.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()