مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

سوالات متداول در مورد چرخ خیاطی

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

سوالات متداول چرخ خیاطی

در این مقاله قصد داریم به برخی از سوالات رایج و متداول شما عزیزان در زمینه چرخ خیاطی پاسخ دهیم. این سوالات ممکن است در زمان خرید چرخ خیاطی و یا در هنگام کار با چرخ خیاطی برای شما مطرح شود.

  1. 1.       چه چرخ هایی برای گلدوزی مناسب هستند؟

اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی برای گلدوزی هستید توصیه می شود از انواع چرخ خیاطی تمام دور را انتخاب نمایید. این نوع چرخ خیاطی برای گلدوزی مناسب و کاربردی هستند.

  1. 2.       چگونه می توان از جمع شدن نخ و گیر کردن نخ در چرخ خیاطی ممانعت کرد؟

برای جلوگیری از جمع شدن نخ باید کشش نخ را متناسب با نوع پارچه تنظیم کرد. توپی چرخ نباید به صورت برعکس چرخوانده شود. علاوه بر این در هنگام نخ کشی به وسیله اهرم بالابر نباید پایه در حالت پایین قرار بگیرد زیرا در این صورت نخ در مسیر مناسب قرار نخواهد گرفت و موجب جمع شدن و گیر کردن نخ خواهد شد.

  1. 3.       علت پاره شدن نخ در چرخ خیاطی چیست؟

پاره شدن نخ در چرخ خیاطی می تواند ناشی از عواملی نظیر استفاده از نخ و یا سوزن نامناسب و بی کیفیت، عدم تنظیم صحیح درجه کشش نخ و نخ کشی نادرست باشد.

  1. 4.       دوره زمانی مناسب برای روغن کاری چرخ خیاطی چقدر است؟

در اکثر مواقع توصیه می شود در صورت کار مداوم با چرخ خیاطی به مدت 6 تا 8 ساعت ، چرخ را روغن کاری نمایید. علاوه بر این اگر از چرخ خیاطی خود برای مدت طولانی استفاده نکرده اید، نیز بهتر است ابتدا آن را تمیز نمایید و سپس روغن کاری کنید.

  1. 5.       دلیل تفاوت قیمت چرخ خیاطی در انواع مختلف چیست؟

قیمت چرخ خیاطی بر مبنای قابلیت ها ، امکانات، فناوری های به کار رفته در آن و همچنین برندهای مختلف چرخ خیاطی تعیین می شود.

  1. 6.       چرخ خیاطی را هر چند مدت یکبار باید سرویس کرد؟

اگر در طول روز بین دو تا چهار ساعت از چرخ خیاطی استفاده می کنید و تمام نکات مربوط به نگهداری و تمیز کردن چرخ خیاطی را رعایت می کنید، هر یکسال یکبار باید چرخ خیاطی خود را برای سرویس بفرستید و اگر بیش از این چرخ خیاطی را مورد استفاده قرار می دهید، باید هر شش ماه یکبار ، سرویس چرخ خیاطی را انجام دهید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()