مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

دوخت پارچه راه راه یا چهار خانه با چرخ خیاطی

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

دوخت انواع پارچه با طرح پارچه راه راه یا چهار خانه با استفاده از چرخ خیاطی

شما می توانید تمام انواع پارچه ها را با استفاده از چرخ خیاطی بدوزید. یکی از این انواع پارچه ها، پارچه های با طرح راه راه و یا چهار خانه هستند. در این مقاله نحوه دوخت صحیح این پارچه ها را با استفاده از چرخ خیاطی برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم.  

نکته اول در دوخت این پارچه ها ، برش آنها است. برای این منظور ابتدا باید راه پارچه را تشخیص دهید و آن را در امتداد و راستای خطوط مشابه در پارچه قرار دهید. این کار برای این است که پس از دوخت لباس در بدن کج نشود در واقع شما در هنگام برش این نوع پارچه ها باید دقت داشته باشید تا خطوطی که در قسمت جلو و در پشت پارچه قرار دارند به صورت قرینه باشند. در هنگام برش اریب نیز باید به نظم خطوط اریب دقت نمایید.

دوخت پارچه راه راه یا چهار خانه با چرخ خیاطی

نکته دیگری که در دوخت این نوع پارچه ها با استفاده از چرخ خیاطی باید رعایت شود، در زمینه دوخت درزها است که توصیه می شود به منظور ممانعت از کشیده شدن پارچه در ناحیه درزها ، از یک نوار باریک استفاده شود. این کار می تواند از شکافته شدن درزها نیز جلوگیری نماید.

با توجه به این نکات اگر می خواهید یک پارچه راه راه و یا چهار خانه را با کمک گرفتن از چرخ خیاطی بدوزید باید بیشترین دقت را در هنگام برش پارچه و دوخت درزها داشته باشید. در مقالات بعدی اطلاعات بیشتری را در زمینه دوخت انواع پارچه با چرخ خیاطی در اختیار شما کاربران عزیز علاقه مند به خیاطی قرار خواهیم داد. اگر به هنر خیاطی و کار با چرخ خیاطی علاقه دارید , و یا قصد خرید چرخ خیاطی را دارید و می خواهید از قیمت چرخ خیاطی در انواع مختلف آگاه شوید ، توصیه می کنیم مقالات ارائه شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی را دنبال کرده و مطالعه نمایید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()