مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی
مبلغ ( تومان ) :
تا

لوازم جانبی چرخ خیاطی

چرخ خیاطی خود را با لوازم جانبی مناسب برای دوخت های جزئی و کلی مجهز کنید. در سایت تخصصی چرخ خیاطی iwheel.ir ما تمام تجهیزات و لوازم جانبی مورد نیاز برای چرخ خیاطی را در اختیار شما دوستداران چرخ خیاطی قرار می دهیم. یکی از نکاتی که در زمان خرید چرخ خیاطی باید به آن توجه شود ، صرفنظر از قیمت چرخ خیاطی ، در دسترس بودن لوازم جانبی چرخ خیاطی است.  چرخ خیاطی دارای اجزا مختلفی است. با اضافه کردن انواعی از لوازم جانبی به چرخ خیاطی ، به ویژه پایه های دوخت، می توانید قابلیت های دوخت آن را چندین برابر کنید. در بسیاری از مواقع لوازم جانبی های مختلف، کار دوخت را بسیار آسان تر می کنند. در اینجا به برخی از این لوازم جانبی که معمولا در هنگام خرید چرخ خیاطی ارائه و قیمت آن با قیمت چرخ خیاطی محاسبه می شوند، اشاره می کنیم.

  • قرقره
  • ماکو
  • سوزن
  • پایه های تخصصی دوخت ) پایه مخصوص دوخت زیپ، پایه مخصوص دوخت جا دکمه، پایه رفو، پایه راسته دوز و ...)
  • بشکاف
  • پیچ گوشتی های مختلف برای باز کردن قسمت های متفاوت چرخ خیاطی (پیچ گوشتی مخصوص صفحه دوخت، پیچ گوشتی مخصوص ماکو و...)
  • متر خیاطی
  • قیچی

لوازم جانبی

 

لوازم جانبی برای انواع چرخ خیاطی ، از جمله چرخ خیاطی سردوز و چرخ خیاطی میاندوز و چرخ خیاطی صنعتی نیز استفاده می شود. برخی از پایه های دوخت وجود دارند که شما با اضافه کردن آن به چرخ خیاطی خانگی خود، می توانید از آن به عنوان یک چرخ خیاطی سردوز استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که کیفیت دوخت زیگزاگ با چرخ خیاطی سردوز نسبت به پایه های دوخت بیشتر است اما با این وجود برای خیاطان مبتدی و یا افرادی که گاه گاه نیاز به چرخ خیاطی سردوز دارند استفاده از پایه های دوخت زیگزاگ بسیار مفید و کارآمد است.

 

پایه دوخت زیگزاگ

لوازم جانبی چرخ خیاطی خرید لوازم جانبی چرخ خیاطی قیمت لوازم جانبی چرخ خیاطی انواع لوازم جانبی چرخ خیاطی فروش لوازم جانبی چرخ خیاطی فروشگاه لوازم جانبی چرخ خیاطی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی چرخ خیاطی خرید اینترنتی لوازم جانبی چرخ خیاطی فروش اینترنتی لوازم جانبی چرخ خیاطی کاربرد لوازم جانبی چرخ خیاطی نمونه های مختلف لوازم جانبی چرخ خیاطی استفاده از لوازم جانبی چرخ خیاطی برای خیاطی فروشگاه های فعال در زمینه لوازم جانبی چرخ خیاطی فروشندگان لوازم جانبی چرخ خیاطی

جستجو در نتایج :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش : فقط نمایش کالاهای موجود :
تماس بگیرید
فولدر کمر کش فولدر کمر کش
تماس بگیرید
تماس بگیرید
فولدر سر شانه فولدر سر شانه
تماس بگیرید
تماس بگیرید
خط کش خیاطی خط کش خیاطی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
پایه زیپ مخفی پایه زیپ مخفی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
فولدر پلدوز فولدر پلدوز
تماس بگیرید
تماس بگیرید

چرخ خیاطی ژانومه یکی از برندهای چرخ خیاطی میباشد که کاربرد بسیار زیادی برای مصارف خانگی پیدا کرده است. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد پایه چرخ خیاطی خانگی ژانومه فروشگاه چرخ خیاطی میثم اقدام به عرضه و فروش قطعات آن نموده است. 

تماس بگیرید

کاچیران یک شرکت ایرانی میباشد که در زمینه تولید انواع چرخ خیاطی فعالیت میکند و امروزه توانسته سهم بالایی از فروش چرخ خیاطی را به خود اختصاص دهد. شرکت کاچیران همچنین برای اینکه بتواند از محصولات خود پشتیبانی به عمل آورد اقدام به عرضه لوازم یدکی چرخ خیاطی کاچیران نموده است که این موضوع بر محبوبیت این برند افزوده است. 

تماس بگیرید

چرخ خیاطی صنعتی زوجی از چرخ خیاطی هایی است که در تولیدی های پوشاک در سراسر دنیا و همچنین کشور ما کاربرد دارد. چرخ خیاطی صنعتی زوجی دارای پایه های متفاوتی میباشد که هر یک از این پایه ها میتوانند برای شکل خاصی از دوخت مورد استفاده قرار گیرند. 

تماس بگیرید

جک یکی از برند های چرخ خیاطی میباشد که در کشور ما نیز مدل های مختلف آن یافت میشود. چرخ خیاطی های صنعتی زیادی نیز توسط شرکت جک تولید شده اند که از قطعات مختلفی برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده تا فروشگاه چرخ خیاطی میثم اقدام به عرضه لوازم یدکی این برند از چرخ خیاطی نماید. 

تماس بگیرید
اتو بخار پرس اتو بخار پرس
تماس بگیرید
تماس بگیرید
اتو گالور اتو گالور
تماس بگیرید
قیمت : 0 (تومان)
دستگاه فیوزینگ دستگاه فیوزینگ
قیمت : 0 (تومان)
تماس بگیرید

قیچی خیاطی وستوف یک قیچی ساخت کشور آلمان است. این قیچی دارای کیفیت بسیار بالایی است. یکی از لوازم جانبی چرخ خیاطی که در هنگام کار با چرخ خیاطی بسیار کاربردی است، قیچی است.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()