مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

دوخت پارچه های کشی با چرخ خیاطی

امتیاز کاربران :
6 / 10
از 6 کاربر

دوخت پارچه های کشی با چرخ خیاطی

تقریبا می توان گفت که تمام انواع چرخ خیاطی، ( چرخ خیاطی صنعتی ، چرخ خیاطی خانگی و غیره) قادر به دوخت پارچه های کشی هستند. اما دوخت این نوع پارچه با چرخ خیاطی مستلزم رعایت چند نکته است. در این مقاله قصد داریم نکاتی را که هنگام دوخت پارچه های کشی مانند ریون با چرخ خیاطی باید رعایت شوند را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانید این پارچه ها را بدوزید.

نکته اول

اولین و مهم ترین نکته در دوخت پارچه های کشی با چرخ خیاطی ، انتخاب سوزن مناسب آن است. معمولا برای دوخت این نوع پارچه ها باید از سوزن ژرسه استفاده کنید. این سوزن مخصوص دوخت پارچه های کشی است. لازم به ذکر است که نوع قرقره نیز تا حدی در دوخت پارچه های کشی موثر است. گفته می شود که بهترین جنس قرقره در دوخت پارچه های کشی، پلی استر است.

نکته دوم

نکته دوم مربوط نوع دوخت است. توصیه می شود برای دوخت پارچه های کشی به جای استفاده از دوخت مستقیم، از دوخت زیگزاگ استفاده کنید. این نوع دوخت، دوام درز را بالا می برد.

نکته سوم

سایز کوک ها نیز باید در اندازه کم تنظیم شود

نکته چهارم

تنظیم درجه کشش نخ نیز در دوخت پارچه های کشی بسیار حائز اهمیت است. این درجه در انواع مختلف چرخ خیاطی متفاوت است. برای انتخاب صحیح میزان درجه کشش نخ بهتر است ابتدا بر روی یک تکه پارچه کشی آن را تنظیم کنید سپس دوخت را بر روی پارچه اصلی انجام دهید.

نکته پنجم

بهتر است در قسمت زیر  پارچه های کشی  قبل از دوخت یک یا دو لایه روزنامه و یا کاغذ بگذارید و بعد دوخت را انجام دهید. بعد از تمام شدن دوخت به راحتی می توانید روزنامه را از درزها جدا کنید.

نکته ششم

در هنگام دوخت پارچه های کشی آن ها را به زیاد نکشید.

اطلاعات بیشتر در مورد چرخ خیاطی ، نحوه خرید چرخ خیاطی  و همچنین قیمت چرخ خیاطی را می توانید در وب سایت آیویل به دست آورید.

 

ارسال نظر

یزدانی : دوخت پارچه های کشی
48 17
عالی بود
فاطمه : دوخت پارچه کشی
43 8
بسیار ممنون از توضیخات عالی شما
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()