مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

چرخ خیاطی مناسب برای کودکان

امتیاز کاربران :
6 / 10
از 1 کاربر

چرخ خیاطی مناسب برای کودکان

چرخ خیاطی یک دستگاه برقی است که معمولا برای استفاده کودکان طراحی نشده است. خرید چرخ خیاطی برای کودکان کار دشواری است زیرا باید نکات زیادی را در آن مورد توجه قرار دهید. قیمت چرخ خیاطی مناسب برای کودکان متغیر است. ترفند ساخت بهترین چرخ خیاطی برای کودکان و نوجوانان، ترکیب ویژگی های واقعی در آن است (بر خلاف اسباب بازی هایی که در آنها از نخ استفاده نمی شود) که مهارت های دوخت را بدون به خطر انداختن ایمنی کودکان به آنها می آموزد. اولین نکته توجه به پایه در چرخ خیاطی است. چون کودکان در هنگام دوخت به انگشتان خود توجه نمی کنند و ممکن است انگشتان خود را همراه پارچه به زیر پایه هدایت کنند. علاوه بر این باید به پدال در برخی از چرخ خیاطی ها توجه کنید. در بعضی از پدال ها ممکن است انگشت کوچک پا به راحتی در بخش باریک آن گیر کنند. در انواع جدید چرخ خیاطی ، دکمه خاموش و روشن به منظور حذف پدال تعبیه شده است. چرخ خیاطی مخصوص کودکان همچنین یک تجربه سرگرم کننده از دوخت را برای آنها به وجود می آورد. به ویژگی های سفارشی در هر چرخ خیاطی توجه کنید مثل الگوها و طرح ها که به کودک شما اجازه می دهد هر نوع دوخت و طرحی را بدوزد. اگر کودکان شما از خیاطی با این نوع چرخ خیاطی لذت ببرند، در نهایت مهات های آنها در این زمینه توسعه پیدا خواهد کرد.

مزیت ها و مشکلات استفاده کودکان از چرخ خیاطی

  • بهترین چرخ خیاطی برای کودکان دارای یک مهارت واضح است: آن هم این است که مهارت های ضروری زندگی را به آنها می آموزد. خیاطی چیزی است که کودکان در سنین پایین (3 سالگی و یا حتی کمتر) می توانند بیاموزند. و این کار برای آنها جذاب تر خواهد بود اگر مادر، پدر و اطرافیان او نیز این کار را انجام می دهند.
  • علاوه بر این دوخت با چرخ خیاطی اعتماد به نفس و عزت نفس کودک را افزایش می دهد. به همین دلیل در بسیاری از مدارس و برنامه های آموزشی از این هنر در برنامه های خود استفاده می کنند.
  • خیاطی یک راه عالی برای برقراری ارتباط با دیگران و پیدا کردن دوست است. تمام بچه ها خیاطی نمی کنند، بنابراین به نظر جالب می رسد که دو کودک که کار دوخت انجام می دهند با هم ارتباط برقرار کنند. شاید این کار به اندازه بازی کامپیوتری جذاب نباشد، اما آنها می توانند برای اتاق خود و دوستانشان وسایلی را بدوزند.
  • و مهمترین مشکلی که چرخ خیاطی ممکن است برای کودکان ایجاد کند، خطرناک بودن است. چرخ خیاطی مخصوص بزرگسالان برای انگشتان بزرگسالان تعبیه شده است و برای کودکان خطرآفرین است.  اما امروزه چرخ خیاطی هایی طراحی شده که مخصوص کودکان است و این مشکل در آنها حل شده است.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()