مجموع : 0 تومان
محصولی انتخاب نشده است
چرخ خیاطی

معرفی چرخ خیاطی سخنگوی جک A4

امتیاز کاربران :
10 / 10
از 1 کاربر

معرفی چرخ خیاطی سخنگوی جک A4

در سال 1394 اولین چرخ خیاطی سخنگو در ایران رونمایی شد. این چرخ خیاطی یکی از سری چرخ خیاطی جک است که توسط این شرکت چینی تولید شده است. قیمت چرخ خیاطی از نوع سخنگو کمتر از دو میلیون تومان است اما اولین نمونه آن در ایران با قیمتی معادل 20 میلیون تومان خریداری شد. البته این مبلغ به طور کامل به خیریه اهدا شد.

این چرخ خیاطی که با عنوان مدل A4 معرفی شده است دارای طراحی منحصر به فردی است و بسیار زیبا می باشد. کار کردن با این چرخ خیاطی کار ساده ای است و یادگیری کار با آن بسیار ساده می باشد و نیاز به زمان زیادی ندارد. این چرخ خیاطی دارای قابلیت منحصر به فرد است که عبارت است از سخن گو بودن این مدل چرخ خیاطی. این ویژگی موجب می شود تا کاربر به راحتی بتواند بدون نیاز به آموزش ، کار با آن را فرا گیرد.

ویژگی دیگری که در این نمونه چرخ خیاطی جک تعبیه شده است، پورت USB است. از این رو می توان از تمام وسیله های مرتبط با یو اس بی به همراه این چرخ خیاطی استفاده کرد.از مزیت های چرخ خیاطی جک A4 می توان به قابلیت پخش موسیقی، کاهش صدای تولیدی توسط چرخ خیاطی ، قدرت دوخت بیشتر، قرار گیری صفحه دیجیتال در روبروی چشم خیاط، و رقص نور اشاره کرد.

طراحی چرخ خیاطی مذکور از طریق یک شرکت آلمانی صورت گرفته است که برای انجام این طراحی مبلغی معادل 500 هزار دلار دریافت کرده است. در واقع می توان از این چرخ خیاطی به عنوان یک انقلاب بزرگ در صنعت پوشاک و نساجی نام برد. زیرا قابلیت های این چرخ خیاطی موجب توسعه و پیشرفت چشمگیری در این صنعت خواهد شد. در حال حاضر این نمونه چرخ خیاطی جک در بازار ایران به فروش می رسد و شما می توانید در صورت تمایل ب خرید چرخ خیاطی با این مدل بپردازید.

ارسال نظر

اصغر مهری : درخواست راهنمایی
2 1
من دو دستگاه از این مدل خریده ام ولی هیچکدام پورت یو اس بی آن کار نمی کند و هیچ موسیقی پخش نمی کند و صدای آن هم به هیچ وجه کم نمی شود و روی اعصاب است . لطفا مرا راهنمایی کنید. ممنون
مدیریت : پاسخ
3 1
با سلام دوست عزیز باید به فروشگاهی که این چرخ خیاطی را تهیه کردید مراجعه کنید.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()